Bebeğim 35 haftada 30 haftaya uyumlu doğdu 1480 gram 42 cm boy 28 cm kafası. Şu an ağlayarak yazıyorum bi türlü toparlayamadı düzeltilmiş 3 ay 23 günlük oldu ama hala.3700 kilo da kafası küçücük 34 cm boyu 53 cm bi türlü kilo alıp gelişemiyor. Her yolu denedim doktora götürdüm endokrine tiroid vardı ilaç kullanıyor tek sorunu şu an o ama beslenmesi bozuk mama içmek istemiyor biberon ağzına deyince basıyor çığlığı. 24 saatte içti toplam süt 300 cc zorla oluyor. Artık üzüntüden mutlu anım yok hep toparlayacak diyordum ama hala küçüklüğünü gördükçe üzüntümden kahroluyorum günde 30 gram alması gereken bebek 10 11 gram aliyor doktorların gözden kaçırdığı bisey mi var acaba diyorum. Neden yani bazen neden diyorum hamileligim sıkıntılı geçti yavrumu büyütmekte stresli geçiyor.. bu kadar geri kalması sezgilerime hiç Iyi birşey değilmiş gibi geliyor en kötüsü bunun anlaşıldığında çok geç kalmış olmaktan korkuyorum.. Ne bileyim belki sizinde içinizde bu derece küçük bebek sahibi anneler olmuştur… başınıza geldiyse ne gibi önlemler aldınız