Deletedmom0043 maşallah bebişine canım, hidrosefali derecesi zaten artık kafanın şişmeye başlaması demek. Gittiğim doktor bu genetik de olabilir demişti sadece hastalık belirtisi değil demişti. Mesela senin bebeğin belki çok güzel piyano çalacak ya da çok başarılı bir koşucu olacak olumsuz düşünme demişti. Ve internette araştırma yapınca çok denk geldim böyle doğup sağlıklı olan çocuklar çok zeki ve sinirli olurlarmış ne kadar doğru bilemem ama bak maşallah daha 45 günlük bebeğin kafasını tutuyor nazar değmesin kuzuya 💕 içini ferah tut iyi düşün iyi olsun ama her zaman da dikkatli ol ara sıra kontrol isteyebilirsin ultrasonla baktırabilirsin kendin de hep bak kafasında şişme falan var mı diye allahın izniyle bişeycik olmaz ☺️