AycelenAsya bebeğin kız mı erkek mı canım? Çünkü tanınmış bir kadın doğum doktoruna gitmiştim hamileyken prof. kendisi, benim bebeğimde de vardı büyüme mr a girdim sağ taraf 11.2 çıkmıştı ama doktor bana korkmamam gerektiğini bu büyüklüğün bebeğe zarar verme ihtimalinin sadece %2 olduğunu söyledi. 13-14 mm ye çıkarsa %10 zarar verir dedi 15 ten sonrası da %40 demişti. Kızlarda 9mm de bile risk olabiliyor ama bazı doktorlar erkek bebeklerde 11mm yi bile normal buluyor demişti. Benim oğlumda çok şükür bir sıkıntı olmadı umarım sizin de küçülür bir an önce 🙏🏻🙏🏻🙏🏻