Birhemsireanne__ benim oğlum da tembel ya benim oğlum 4 ay 1 haftalıkken döndü ama benimki de yüzüstü yatırınca kafasına çok tutamıyor kafası biraz büyükmüş yani üst sınırdan gidiyormuş ben ona bağlıyorum. Sizin kuzu tombişse belki ondan da olabilir tombişlerin hareketi kısıtlı oluyor ya biraz ama daha döner ya anca