merhaba kızlar aslında böyle şeylere asla kıyas etmem kıyas edilmesni doğru bulmuyorum fakat bebişim 5 ay 1 haftalık dönmeye dair hiç bişey yapmıyor yarım bile dönmüyo altnı bezni faln komple açıyorum o zaman elimle itirirrsem biraz uğraşıyor gibi o kadar ne yüzüstünden sırt üstüne ne tam tersi destekli oturuyor sıkıntı yok ama 5 buçuk aylık olacak ufack bile dönme belirtisi yok yani biraz merak ettim açıkçası her bebek aynı degildir ama bu zamana kadar hic bir belirti vermemeside biraz korkuttu böyle olan varmı teorik olrak şuan. coktan dönmeliydi bir kaç tanıdıgımda hala dönmedmi hastaneye götür vs falan saçmaladılar snir ettiker bir sorun oldugnu düsünmüyorum sanırım tembel ama yinede icime kurt düstü varmı böyle bebisler siznkiler nasıldı yani okey olması beklenen 4.ay civarı hani böyle geç dönen bebekler varmı yda teşvik amaçlı neler yapıyorsunuz ( sürekli yüzüstü yatırırım kaslarnı geliştirsn diye aktiviteler yaparmı oyuncak koyuyorum sağına soluna almaya calısıp dönsün diye ama yok )