Kkccozgc Furug yok yok hiç giremedim ben o toplara çünkü mümkün değil ya gece 2 kere uyanıyor eğer onu duymazsam yatakta biberonu bulup omzuma vuruyor anni anni diye 😂😂😂 içecek onu yani başka yolu yok😂🤦🏻♀️
Mina_mariye Furug süt konusunda hem fikiriz ama attığınız link tamamen ingilizce ben hiç bir şey anlayamadım 😁 türkçesi varmı gııız :)
Furug Mina_mariye çocuklarda, besleyicilik vb. yararlarının yanında obezite riskini azaltır. yetişkinlerde, kalori sınırlandırması yapıldığında kilo kaybına yardımcı olur, genel olarak vücut kompozisyonunu iyileştirir. tip 2 diyabet riskini nötr kılar ya da azaltır. kardiyovasküler hastalık ve özellikle felç riskini azaltır. (önler demiyor, riski azaltır diyor, arada çok fark var.) kemik mineral yoğunluğuna olumlu etki sağlarken, kemik kırılmalarıyla ilişkilendirilmemiştir. kanser çeşitleri: kolorektal kanser, mesane kanseri, mide kanseri ve meme kanseri ile invers ilişkisi vardır, yani süt ve süt ürünleri tüketilince risk azalıyor. pankreas kanseri, yumurtalık kanseri veya akciğer kanseri riski ile ilişkilendirilmemiştir. prostat kanseri ile çelişkili sonuçlar alınmıştır. genel ölüm nedenleri ile süt ve süt ürünleri tüketimi arasında bir ilişki bulunamamıştır. bitkilerden elde edilen süt ve benzeri içecekler, sütün yerine geçebilecek bir ürün değil, tamamen farklı bir besin türüdür. bitkisel süt tüketimi aynı besleyiciliğe sahip değildir ve bazı çocuklarda hastalık nedeni olduğuna dair bulgular vardır ancak bu konuda henüz yeterli çalışma bulunmamaktadır.
Furug [silindi] cok gecmis olsun siz henuz yeni basladiniz bir alisma evresi olmali bence belkide kizinixa dokundu herkeste farkli etkisi olablr tabi
Nltka Furug yeni dünya düzeninde süt ucuz bir bebek besini olduğu için daha pahalı bebek yeme içme ürünlerine yönlendirildiğimizi düşünüyorum . Allah’ın ineğinden çıkan süt kötü oldu. Mamanın yapımında başında beklemişiz gibi mama çok yararlı oldu
Furug Nltka aynisini az once esime soyledim :) yani sutu kotuleyerrk ne elde edilebilir diye dusundigunde daha pahali olan mamalar gozr carpiyor
eymenkerem Furug inek sütü 1 yastan itibaren veriliyor niye zararlı olsun ki hiç duymadım bunu. Sadece günlük pastörize cam siselerden alin ve günlük 500 ml geçirmeyin çünkü fazlası kansızlık yapar. Sonucta çoğu mama da da inek sütü proteini var zaten
Nltka Furug mama firmaları bunu tıp dünyasına dayatıyor bence ya . Bilmiyorum çok saçma çünkü düşünce inek sütünün zararlı olması
[silindi] Furug teşekkür edrrim evet dokunmuş olabilir dedi doktor ama inek sütü hiç sağlıklı bir şey değil
Gns- Furug çok zararlı olduğuna dair internette yazılar var. Ayrıca instagramda izmirçocukdoktoru diye bir sayfa var orada da bu ürünlerle alakali bilgiler mevcut.
mehtap92 Mom070 bu konu yüzünden 18 aylık kızıma ne versem bilmiyorum. Emzirmemiz yeni bitti arada kaldım devam sütü mü normal kutu inek sütü mü