ali_aysen_karul mamayı bırakacağımız gün bebeğimin kulağına ezan okuttuk o gün şans benden yana mama yemeden uyudu ama sonraki gün yine mama istedi vermedim çokda direnmedi açıkcası bir kaç gün sonra ise çok zorladı mecburen gece 1 kez mama verdim ama son kez diye ve evet çok şükür başardəm.şimdi 3 ay 10 günlüğüz.Sakın pes etmeyin.Mamayı yiyip uyuyorsa sanırım doymuyor memeden demeyin.Çünkü mama geç hazm edildiği için bebek yorgun düşüyor ve uyuya kalıyor.