TDE benimm oğlumda erken doğdu bşberonla veriyorduk ilk başlarda brlli bi kiloya kadar ilk zamanksr meme verdiğimde almadı ama çokta inat ettirmeden meme verdim ben hep pes etmeyin bigün geldi birden memeyi emmeye başladı şimdi 4 aylık şimdide biberon istemiyor🙂