Giz3w evet tabloları biliyorum ama gece çok sık uyandığı icin yorgunluktan kalkamadı sanıyorum.uyutsam da ağlıyor uyandırsam da gözlerini açamıyor.uzuluyorum kendi ritmine bırakayım dedim 9oldu bu sabah :// bgn iki uyku yaptirsam cok mu Yorgun geçer acaba gece uykusuna :///