Derin1509 ben kullanıyorum..çok şükür ateşi, olmuyor.salyasi felnda olmuyor arada ağrısi oluyor onun içinde diş tozu veriyorum. İlk dişlerinde basının sıcaklığında çok olurdu ama dis çıkaramaya devm ediyoruz çok şükür başındak sıcaklık olmuyor..koparamz ipi çok sağlam oluyor,ve düğümlü..kızım bı kaç defa çekti ama kopmadı. 16aylik olduk. Dişlerimiz geç çıktı bizim..