Derin1509 Kızlar merhaba kızım 4,5 aylık diş için kehribar kolye almak istiyorum cok araştırdım işe yarıyormuş, kullanan varmı acaba gerçekten yararını gördünüzmü
Kumsal-1034 Derin1509 ben 4.aydan beri kullanıyorum öncesinde ağzı çok akıyordu şuan çok şükür bir akıntı kalmadı 9 aylık 5. Dişi çıkıyor farketmedim bile dişlerinin çıktığını kolyenin de etkisi olduğunu düşünüyorum açıkçası inanmayarak almıştım oysaki ☺️ Denemekte fayda var
1anne1yavru Derin1509 4 aylıktan beri takıyorum salyası durdu takınca ve dişlerini kolay çıkarır şükür
Mihtesemanne Derin1509 kızım 20 aylık olmak üzere 3 aylıkken takmaya başladım salyasini çok azalttı, dişleri çıkarken de daha rahat oldu çok huysuz bir bebek olmasına rağmen
Derin1509 03032014 evet onuda araştırdım koparsa diye ama boncukların arası tek tek düğümlü oluyormuş kopması çok zormuş
Derin1509 Kumsal-1034 Kumsal-1034 bende acabalardayım salyaları akıyor huysuz bi kuzu oldu eli hep ağzında yakası hep ıslak 😁
3children1mom Derin1509 Ben 2 kızımda da kullandım zaten ipleri sağlam birde küçükken takınca ilgisini çekmiyor uğraşmıyor akli yettikten sonra takınca huylanıp çekiştirip duruyor
gamzeoguz3 Derin1509 4 aydan sonra hep taktık suan 16 aylık hep kullandık çok faydasını gördüm a devamlı olarak suyun altında bir iki dakika bekletmek lazım etkisini artırmak için 👍
Mihtesemanne Derin1509 mardinden getirttik biz markasını hatırlamıyorum sertifikalı olmasına özen gosterin
esrerkn Bir yerde okumuştum kehribarın ağrı kesici etkisi var evet etkili evet fakat küçücük bedene sürekli olarak ağrı kesici etkisi göndermek ne derece doğru Karar sizin diyordu . o gün bugün ben almayı düşünmüyorum .4 aylığız şuanda. Evet aşırı salya akıyor sürekli önlük değiştiriyorum. Elini emerken kıyafetin kolları ıslanıyor üstünü değiştiriyorum. biz bazı anneler kendi rahatımız için bebekleri doğallığından koparıyoruz farkında mısınız?
Derin1509 esrerkn ben onun ağrı cekmemesi için istiyorum yoksa salyası aksın ben günde 10kez de değişirm kıyafetini önlüğünü önemli olan onun rahat geçirmesi bu süreci
yaseminyaren esrerkn Valla ben sadece salyasi icin değil gunde ben kac kez hala üstünü değiştiriyorum ki bebegim dogdugundan beri . kolik bi bebekti ve reflusude vardi 6.ayına kadar kusan bi bebekti hala da kusar ara ara 6 bucuk aylik oldu 3.aydan beri kullaniyorum gayette memnunum rahat dis cikartmasi ve huysuzluk acisindan özellikle takiyorum
eslmhsyn12 Benim oğlum 3,5 aylık bizd kehribar kolye aldık ama gündüzleri takıyoruz siz bizim kadar iken nasıl taktınız ?
Hebunturan Derin1509 ben 4. Aydan beri kullaniyorum kızımın hiç salyası olmadı onun sayesinde durdurdu ama hala dişimiz yok 9 aylik olduk