Evlatkokusu34 ay çok geçmiş olsun kolik nedir çok iyi bilirim ve aşıdan sonra ultrasonda bağırsak düğümlenmesinden şüphelendiler bu aşıdan sonra binde bir olabiliyormuş çok aşırı ağlayınca götürdük doktora kolik zamanımız geçeli çok oldu ama çok fazla gaz olduğunu gördüler ağlamayı ona bağladılar 🙌 bu gece de huysuzluktan uykusuz kalabilirsiniz demişlerdi önden korkutmuş gibi olmiyim de her bebişte farklı oluyomuş tabi yan etki yaşanmıyomuş bile bizimkisi hassas galiba 😛