Mervekcblkn mommyyyyy mama da red edince midesine zarar mı verdi diye düşünüyorum şimdi aklımda deli sorular 🥲🥲
Bitikmomi Mervekcblkn benim bebeğim ishal olmuştu. Ama kusma yaşamadık. Alerjik değil değil mi bebeğiniz ?
nneslihan Mervekcblkn biz 2 dozunuda olduk, ama dediklerinizin hiç birini yaşamadık. İnşallah en kısa sürede toparlar minik🙏🏻🌸
Mervekcblkn nneslihan İnşallah 🤍bu arada 2.doz kaçıncı ayda oluyor 🙃🙃 daha bunu atlatamadan neyin ne olduğunu bilmeden 2. Dozu merak ediyorum 😅😅
Mervekcblkn 75kinalikuzu ah canım prematüre annesi bizim kız erken doğmasada zayıf doğduğu için seni anlayabiliyorum zorluğunu 🤍 benim kızda 39. Haftada 2 kilo doğdu mama reddi yapınca yine zayıflayacak diye bu korkularım 🤭
75kinalikuzu Mervekcblkn kusmaya devam ederse reflu maması al aptamil ar hem kusturmuyo hem kilo aldırıyor 1.5 kilo doğdu benimkide 6 ay kullandim
Mervekcblkn Nazire hiç bir şeye alerjisi yok bana gıcıklığı var galiba Naz yapıyor herhalde kimse de bi yan etki yok benimkinin bana zoru var demek 😅
nneslihan Mervekcblkn ilk doz 3. Ayda 2. Dozu 5. Ayda olmuştuk😌 sonra 6. Ay aşısı oluyor biz ondada çok şükür yan etki yaşamamıştık ateş, huysuzluk vs
BUKET-AZRA Mervekcblkn Merhaba sıkıntı yapmayın benim kızım normalde kusmaz aşıdan sonra kusmaları başladı az az ve 5 günün sonunda 20 gün süren bir ishal oldu ve her aşının yan etkisi vardır.Bosuna endişe etmeyin sakin olup takip edin.Biraz uzun olsada geçiyor.
Trilaylay Bizde 2 dozunu olduk ishal yapabilir demişlerdi ama bizde ishal yerine kabızlık ve huzursuzluk oldu bi kaç hafta devam etti .
Mervekcblkn Evlatkokusu34 sağlık ocağında yaptırdık aşıyı kendimiz aldık eczaneden 300tl civarıydı iğne olarak değil ağızdan veriliyor 😛😛
Evlatkokusu34 Mervekcblkn anladım canım ya bize özel hastane biz yapıyoruz dedi oda öyle bir fiyat söyledi
Mervekcblkn Evlatkokusu34 sanırım özellerde yapabilir ücretli aşı olduğu için isteğe bağlı bi aşı her yer yapıyor sanırım bizi 3.ay kontrolüne çağırmışlardı aradan çıkardık öyle 🤍