Nurshen aynı sorunun kat kat fazlasını yasıyoruz kızım 7 ayını doldurdu , doğduğundan beri aynı sorun ya meme de Uyumak ya beşikte sürekli sallanmak istiyordu yada kucağından hiç bırakma , sonra dedim ki madem sallanınca uyuyacak gittim beşik sallama motoru aldım oh dedim ya şükür bir de ses sensörü var bizim hanım mızmızlandıkça hemen sallanıyordu uykusu bölünmeden devam ediyordu nasıl rahattı o bir ay anlatamam . Sonra bir şey oldu uykular azdı iyice azaldı beşikte yatmak istemedi filan derken bari ayakta sallayalım en azından uyusun dedik 😭 nerden dedik hala ayakta sallanıyor bıraktığım an uyanıyor . Sürekli ayağımda yatıyor bacaklarım artık felçli hastalara döndü hiç bir şey yapamıyorum gündüz uyurken bile bırakamıyorum ayağımdan . Papatya suları Melisa çayları hiç bir şey ise yaramıyor en son su bay bay night damla da takılı kaldım bir de onu denemek istiyorum 😞 ne zaman gelecek akşam yatıp sabah kalkacağımız günler ah ah