Herkese Merhaba,
4 aylık bir kızım var, doğduğundan beri uyku sıkıntısı yaşıyorduk zaten( sürekli kucakta uyumak istemek, beşiğine veya başka bir yere koyunca uyanmak gibi) ama son zamanlarda bu hat safhaya çıktı. Sürekli ayakta sallamak istiyor başka şekilde uyumuyor, bıraktığım anda zaten uyanıyordu ama artık ayağımda sallanırken de uyanıyor max yarım saat uyuyor kısa ve kesik uykular başladı. Uyandığında da uykulu ve huysuz olduğu için tekrar ayağımda sallayarak daldırmaya çalışıyorum uykusunu alsın diye, savaştayız yani. Bu şekilde uyku sorunu yaşayan ve önerileri olanlar var mıdır acaba?