Merve5627 ekstra bişey yapmıyorum aslında hiç emmedi hep mamayla beslendi 6 ayda ek gıdaya geçince normal 3 gün kuralıyla devam ettim herşeyden verdim biara yumurta yemiyodu şimdi çok şükür onuda yiyo ne istediyse verdim kendisi yer hep ben çorba ve yoğurt gibi şeyleri yediririm diğer herşeyi önüne koyarım kendsi yer maşallah kısıtlamıyorum yani ama şekerden hazır gıdalardan uzak tutuyorum herşeyini ben yapıyorum bide öyle çok titizlenmiyorum ama kirlendi aman üşüttü onu çok abartmıyorum yani üstünü çok kalın giydirmem iki üç aylıkken kalın giydiriyodum pişiyordu resmen çocuk sonra egzama filan olmuştu doktor çok kalın giydirme dedi ondan sonra ince tutuyorum büyükler aman üşümesin kalın giydir derler öyle yapıyodum ama yanlışmış o kalın giydirince terlediği için daha çabuk hasta oluyolar