Saglikci 10 ay 16 günlükken ilk kez ateşlendi. Boğaz enf çıktı kendimiz atlattık ama 4-5 gün oldukça sıkıntılıydı
Merve5627 DilaraYigit1 masallah kuzum ilk altı ay sadece anne sütü alan bebekler kolay kolay hastalanmazlarmıs 🙏😊🧿🧿
Zekimurendebizigorecekmi Merve5627 Daha yeni 1 yaş açılarında ateşlendi ilk .. aklım çıktı ama çok Şükür sıkıntısız atlattık
WillyWonka Merve5627 hiç öyle birşey yok biliyor musunuz.mama ile beslenip hiç hasta olmadan seneler geçiren bebek de var.sadece anne sütü alıp sürekli hasta olanda.
89Kbr Merve5627 anne sütü kısa bi dönem aldı,hatta aldı sayılmaz bile o derece (1 ay.) bağışıklık için ideal bi mama var onu kullanıyoruz sürekli..