Glsm28 Kızmak, ne yapıyorsun sen demek, ya da o yaptığının yanlış olduğunu anlatmaya çalışırken öfkelenmek vs bunlar sadece onun duygularını kötü yönde etkiler. Bu yaptığı kendini tatmin etmek için değil, bunu yaptığında hissettiği şeyin ona farklı gelmesinden kaynaklıdır. Bu yüzden bu süreci normal kabul etmeli, normal olarak nitelendirmelisiniz. Onu yaptığını anladığınızda, gördüğünüz de hiç ne yaptın sen diye sorgulamadan dikkatini başka yöne çekmelisiniz. Bir iki kere bunu yaptığınızda hemen geçmeyebilir. Bir süre bu şekilde ilerletmeniz vazgeçmesinde yararlı olacaktır.