Mom4775 Kizim 21 aylik. Oyle cok istahli bebeklerden degil. Fakat ciddi bir yeme sorunumuz hic olmadi. Yani donem donem yemedigi tabi ki oluyor her bebek gibi. Fakat kesinlikle zorlamiyorum. Birkac cesit secenek sunuyorum ogununde, istedigini yiyor. Hic yemese de baska bir sey vermiyorum, bir dahaki ogune kadar bir sey yemiyor yani. Bir de kendi kendine yemesini tesvik ediyorum. En zorlandigim donemlerde, yani mesela bir lokma bile yemeyecegi belli oldugu zamanlarda koyuyorum onune, veriyorum eline kasigi catali. Diger turlu hic yemeyecekken bu sekilde en azindan birkac kasik gidiyor midesine. Hem de kendi kendine yemek cok hoslarina gidiyor bebeklerin. Dokulsun sacilsin umursamayin. Hatta ilk zamanlar belki agzini tutturamayip bir sey yiyemeyecek bile ama zamanla cok guzel alisacak. Kizim kahvaltisini komple kendi yapiyor. Yemeklerini de kendi yiyebiliyor normalde ama bu aralar ozellikle bizim yedirmemizi istiyor bazen. Kilit nokta zorlamamak, ye ye diye gozunun icine bakmamak. Yani kisaca cocugu rahat birakip, onu yemekten sogutmamaya calismak. Hele ki gelisimi iyiyse dert edeceginiz bir sey de yok. Birakin kendi kesfetsin yemek yemenin guzelligini :)