Çok imreniyorum iştahlı bebeklere. Canı bir şeyler isteyen,annelerinden yemek isteyen,kendi yiyen bebeklere. Yanlışı ben mi yapıyorum? Öğün mü atlamalıyım? Peşinde gezmekten yoruldum. Çeşit çeşit yapıp hep ağlamayla bitmesinden yoruldum. Annelik hisleri devreye girmesin istiyorum artık. Her uzattığıma kafa çeviriyor yoruldum gücüm kalmadı gerçekten kalmadııı😔 Kilosunda sorun yok. Yiyor çünkü zorla yediriyorum yani. Zorlamasam kendi asla istemez. Çorba demez yoğurt demez. Krakerle günü bitirir. Ne yumurtadan nasiplenir ne etten ne yoğurttan. Annelik adına beni en çok zorlayan konu,beslenme… Lütfen bi akıl verin bana. Niloyasız yemiyor Niloya’yla bile yemiyor hatta kavgalı ağlamalı hep çok zor yiyor 😔