ikicocukluAnne_ bende yaprım o hatayı canım kimse söylemedi. Bebeğim şimdi 3 aylık akşamları kusuyor reflüsğ azıyor yavrumun. Bebek hemşireleri pat pat vurarak çıkart dediler. Meğer reflüye sebep oluyormuş sonradan öğrendim. Şimdi ovuyorum göğsüme yatırıyorum vursam bile hafif hafif vuruyorum pış pış yapar gibi. Bide gazı varsa doktoruna danışarak gaz şurubu kullanabilirsin. Ben nurse harveys colex şurup kullanıyorum çok memnunum.bi de biogai kullanıyorum.