ikicocukluAnne_ Arkadaşlar gaz için kendime kimyon çayı yaptım içtim o saattir emince kusuyor Bebeğim 16 günlük normal mi ya çok korktum mama vereceğim o zaman da kusacak mi hasta mı olmuştır acaba 3 kere kustu emdikten sonra doktora götürmeli miyim uf napıcam
Kahvedelisi ikicocukluAnne_ canım başka seyden olabilir mi bende kimyon cayı her gün hatta gaz yapan bir sey yediysem iki fincan içiyorum herhangi bir sorun olmadı ama
Civciv3535 ikicocukluAnne_ yenidoğan döneminde kusma çok oluyor ,bende çok korkardım sonra midelerini buyuttuklerini duyunca rahatladim
Haticetemzz Yanı bilemiyorum bende çok içiyorum kimyon anason cayı filan hatta rahatlaması için bebeğime bi kaç kaşık veriyorum bir sıkıntı yasamadık çok şükür, tam bilgim yok üstte kalsın 🙏
ikicocukluAnne_ Kahvedelisi acaba üşüttü mü ya nasıl içiyorsun sen ben Baya 3 çay kaşığı falan sıcak suya yapıp içtim içtim hemen emzirdim kustu mama verdim onu da az kustu sonra emdi yine hep kustu
Kahvedelisi ikicocukluAnne_ bende aynı kimyon ve rezene de karıstıyorum bazen sıcak suya atıyorum demlenince içiyorum kaynatmıyorum
ikicocukluAnne_ Civciv3535 inşallah öyledir mama vereceğim bide bi saat sonra yine kusarsa doktora götüreceğim
Humi ikicocukluAnne_ denk gelmistir korkma. Yada cok emmistir. Senden bebegine gecmesi oyle kolay degil. Ben bebegimede kimyon cayi veriyodrdum 1-2 damla kendimde iciyordun
Ruzgarsmummy ikicocukluAnne_ reflüsü olabilir canım bazen gazlarını çıkaramadıklarında da kusuyorlar korkma. 25 günlük oğlum o da emdikten sonra veya mamadan sonra bi miktar kusuyor
bitanem123 ikicocukluAnne_ kusması cok normal benim bebeğim bi kusuyor du halım bembeyaz ustum basım mahvoluyordu gunde 5 6 kez üst değiştiriyodum
ikicocukluAnne_ Çok sağolun içim rahatladı mamayı verdim iki ölçek kusmadı onu bide çok sık emziriyordım ondan da oldu galiba yinede kimyondan mı oldu bi daha emzirip bakıcam
Uykusuzgeceler ikicocukluAnne_ kimyondan değildir canım sanmam ama yinede içme bakalım bi. Sütün varsa da mama verme bence kendi sütün yeter bebeğinendaha çok küçük ☺️ sen herşeyinle yetersin bebeğine emdikçe sütün çoğalır gazını tam çıkaramıyodur bide emzirdikten hemen sonra kaldırma biraz midesine insin sonra yavaşça midesine baskı yapmadan al kucağına gazını çıkar. Gazını çıkarırken vurma sırtına. Ovarak gazını çıkar sırta vurmakta reflü yapıyor bebeklerde. Bi de ben bebeğim kustuğunda hemen sıcak havlu ısıtıp karnına sararım üşütmüşte olabilir. Yada sütün üşümüştür bebeğine geçmiştir. Her şey olabilir. Yani daha çok ufak. Kimyonada biraz ara ver sonra bidaha dene ☺️
ikicocukluAnne_ Uykusuzgeceler aynen canım öyle yapacağım teşekkür ederim vurarak çıkarıyordum gazını ovarım artık