Merhaba canim bnm kizimda 12 aylik bnde mama veriyorum ek gida alsa da yalnız yatirirken ve gece bni emiyor sabaha karşı ac olduğu icin uykusunda ağlıyor oxmqn veriyorum yeterli kalıyor için ve gönlümde vicdanım da rahat oluyor sen çocuğunu yedirdigin için daha hakimsimdir cnm emmiyorsa verirsin ♡