Prensesannesi15 Benim kız 1,5 yaşında mama kesmem iyi olurmu ya yoksa yine devam mı edeyim sizde durumlar ney mama veriyormusunuz.
Rabia_deren Prensesannesi15 kesip kesmemek senin tercihin. Ben 1 yaşından sonra süt vermeye başladım ilk 1 hafta sulandırarak verdim. Sonra normal vermeye başladım
Rabia_deren Prensesannesi15 bu arada sadece gece 1 kere veriyorum. Birde sabah kahvaltısının yanında veriyorum.
Eminerd Prensesannesi15 benim oğlum da 1 yaşına girdiği zaman vermeyi düşünmüyorum 😑 keçi sütü muzla kendimizin yaptığı milkshke tarzı içicekler verilebilir mi 1 yaş sonrası 🙄🙄
Mom9 Prensesannesi15 13aylık olana kadar sadece emzirdim. Sütüm kesildğinde doktor mama tavsiye etmedi ek gıda alımı iyi olduğu için. Şuan 17aylık sadece ek gıda alıyo. Doktora yine de sorun öyle kesin bence mamayı
iki_prenses_annesi201 Rabia_deren bnde aynen sizin gbi dşnyrm ilerde, bebeğim şuan 6 bck aylk sdce mama içiyor
Rabia_deren Prensesannesi15 gece beslenmesini kestim canım 11 12 gibi veriyorum bir daha vermiyorum. Doktorumuz söyledi kes gece beslenmesini diye. Bizler nasıl gece yemek yemeye ihtiyaç duymuyosak 1 yaşından sonra bebeklerde duymaz dedi. Şimdi gece uyandığında versem bile içmiyor kesinlikle
Rabia_deren Ctrzsntrk hayır canım. 2 yaşına girecek. 1 ay önce kan alındı genel kontrol amaçlı aldırmıştım. Tüm değerleri normal çıktı. Bizde öyle birşey olmadı
Dmt-01 Prensesannesi15 benim kızımda 14 aylık hem mama hem pınar çocuk devam sütü içiyo mamayı şahsen 2 yaşına kadar vermeyi düşünüyorum ama kendisi bırakabilirde belli olmaz işi yemesi içmesi iyi maşallah kan değerleride iyi çıktı
Mirac_21032019 Prensesannesi15 22 ayligiz 2 yasina kadar vericem.2 yasina kadar bagisikligi destekleyici vitaminler var icerisinde cunku.Bi faydasi yok diye duyanlar yanlis duymuslar.
Selinglr Rabia_deren iki_prenses_annesi201 bebeklere 1 yasından sonra ınek sutu önermıyorlar agır protein icerdigi icin bagırsaklarda sorun yaratıyormuş onun yerine kefir ayran yogurt 2 yasına kadar
Prensesannesi15 Rabia_deren Rabia_deren nasıl kestin canım ya ben mamayı şu an vermiyorum çok aşırı huysuz
Rabia_deren Prensesannesi15 canım mama verme sürelerini uzatarak kestim. 3 veriyorsam 2 ye düşürdüm saatleri uzattım bazen uyandığında mama vermeden geri uyuttum. Eğer uyumazsa verdim mamayı bu şekilde yavaş yavaş bıraktı birden olmuyor zaten. Sonradan alışıyor düzene kendiliğinden giriyor.
iki_prenses_annesi201 Prensesannesi15 Bu post çok iyi olmş ya.. Benim bebeğim şuan 6 bucuk aylık bnde sdce mama veriyrm ek gıdayla beraber.. 1 yaşına kdr vermyi dşnyrm 1 yaşındn snra inek sütü düşnyrm inşAllah 😊😊