Erzkaya Ayse-Nur ben 75 kiloyla girdim depent l beden aldim baya buyuktu lastikli zaten gobek kismi o yuzden baya genisliyor migroslarda bulabilirsiniz
tontisbebegim Ayse-Nur ben L beden depend almıştım. 105 kilo ile gayet rahat oldu. XL bedeni varsa size olur diye düşünüyorum ki benim kalçalarım haddinden fazla büyük
ebrusmsk Ayse-Nur ben 70 ile dogum yaptım depend l beden kullandim.. ama aldığıma pişman oldum özelde dogum yaptım. İlk gün kendileri hasta bezi verdiler diğer gunde kendi hasta kulodumu kullandim . Üçüncü gün bi daha kullanma dediler. Ped kullandım sadce e
Zeynaa1 Ayse-Nur sleepy nin büyük hasta bezi var ondn alabilirsin büyük bedeni vardı diye hatırlıyorum.. ama sezeryan olacakmışsiniz zaten ilk.gun hasta bezi takıyorlar sonra pet taktiyorlar yaranın üstüne geldiği için büyük pet de alın bence
Ozgebrar2019 Ayse-Nur Depentler baya büyük oluyor. Ben ondan almıştım. Zaten sadece ilk gün çok kanamam oldu. Onda da hastane hasta bezi takmıştı taburcu olana kadar