Ayse-Nur Benimde onlar hakkında bi bilgim yok 4 dogumdada hiç almadım.Yok hiç sorun yaşamadım.Dogum sonrası fazla yürüdüm her yürümeye kalktığımda değiştirdim.Belki sizin kanamaniz az olur. 2. Doğumda 106 kilo ile girdim diğer 3 doğumda sadece ped kullandım.
Ayrıca b bol yurumenizi tavsiye ediyorum ağrım var die yatmayın daha çabuk iyilesirsiniz sağlıklı bı şekilde alın kucaginiza inşallah. 🤲🤲