Kitapkurdumom iki_prens_annesi topuz tokasiyla topuz yapıyorum ama onda da sac bagkaniyo her halükarda, aksama kadar evin icindeyiz bari sacimiz guzel dursun diyorum ama ya disari cikarsam kisa kestirince onlari bonenin icine almak zorlar beni😂
iki_prens_annesi Kitapkurdumom tel tokayla yap bn mesela kahkul yaptm tel tokayla topluyom ole cikiyom baska turlusu yok 😄😄
Deletedmom_36 Kitapkurdumom ben onlerini uzun onlerini kisa kestirdim☺️Duzlestirmem yikamam kurutmam asiri rahat oldu coo mutluyim😅
otose_san Kitapkurdumom topuz yapmıyorum ben. düzce kestirdim, kulaklarımın biraz altında, bonenin ipini bağlarken saçlarım arada kalacak şekilde yapıyorum çıkmıyor dışarı
Duygu5234 Kitapkurdumom Ben yıllardır kullanıyorum kısa saçın rahatlığına alışınca uzatamıyorum artık😁9 sene önce logusayken kendım kesmıstım beni çok bunalttığı için o gün bugün hep aynı saç modelini kullanıyorum.Uzun saçı da çok severim ama başkasında 😂😂Siz de bir bakın hoşunuza gıder belki
Annekus Kitapkurdumom düz makineye vurmustum bu havalı erkek modeller gibi oldum 😁😁 bebegim saclarımı yiyor diye bir kere kakasındsn sacım cıkmıstı 😑
drn5410 Kitapkurdumom yamuk yumuk oldu ama pek umrumda değil 🤣 ortadan ikiye böldüm sağdan soldan makasla kestim ama bariz kötü durmuyor 🤭 uydurmasyon kestim öyle 🤭
Melekturkann Omuzlarından yukarı kestirme sakın çok zor oluyor ben bir deli cesaretiyle kulak altına kadar kestim belime kadar olan saçları doğumdan sonra çok pişman oldum çok zorlandım. Omuz hızanda biraz altında kestir rahat edersin canım