Kızlar saclarimi artik kisa kullanmak istiyorum. Uzun suredir uzatiyordum ama çok sıkıldım kestirmek istiyorum. Hazir cesaret gelmiskem ertelemekte istemiyorum. Ayni zamanda kapaliyimda. Sizce nasil bi model yaptirsam topuzda falan zorluk cikarmaz bana? Sizler nasil ne şekil kestirdiniz deneyimlerinizi paylaşır mısınız? 💇♀️