Kızlar 3 bucuk aylık kızım var kaka yapmıyordu doktora danışıp bir kez bi çay kaşığı zeytinyağı verdim o gün içinde kakasını yaptı ondan sonra epeyce yapmadı bugün tekrar vereyim dedim daha 10 dk olmadan hemen yaptı. Sadece iki kez verdim zeytinyağı. Öyle uyarılmaya mı alıştı anlamadım 🤦🏻♀️ Kakasını yapmadığı zaman huysuzluk vs hiçbirşeyi yok hatta karnı falan yumuşacık. ama ben belkide rahatsız oluyor diye düşünüyorum. Bez sayısı da gayet güzel doyuyor yani. Napmalıyım alıştımı sizce iki kez vermemde :(