Canım biogai mutlaka kullan günde beş damla. Onun dışında ben sab kullandım işe yaramadı nurse şurup aldık daha iyiydi ama en iyi relactaz geldi. Beslenme önceleri 8 damla veriyorum. 3.aya girmek üzereyiz cidden azalıyor merak etme. Ben de çok kafama takardım nasıl geçecek ne zaman gelecek diye aka geçiyor