Merhaba anneler💮bebegim 53 gunluk ve asırı gazlı bır bebek 3 hafta once 1 aylık doktor kontrolune gıttık doktorumuz nurse harveys ve sap simplex verdı ikisini bırden yazmstı eve gelince farkettm ıkısıde aynı gaz damlasıyms mesaj attım bırınden basla dedı nurse harveysden basladm ama etkı etmedi sankı yıne mesaj attım ıkısını bır kullan dedi kac damla gunde kac kere dedım cevap vermedi malesef. Ikısını bır kullanan varmı kullanan varsa kac damla kac kere verıosunuz yardımcı olur musunuz 😕birde bu gaz sancısı ne zmn bıtecek artık tukendım en yogun zamanı 3.aya gırdiğinde azalacak diyorlar gun sayıyorum 😭