Mavilim55 Ben psikoloğa gitmedim fakat yaşadığım bir olaydan sonra zaman geçtikçe kalp çarpıntıları başlamıştı gece darlanıp hemen kendimi balkona atıyordum fenalaşacak gibi,asansör uçak kısaca kapalı alan korkularım başlamıştı ayrıca kalabalık ortam.Uykumdan çok defa nefes alamayarak uyandığım oldu ölüyorum diyerek sonra kalp doktoruna gittim anlattım anlattım baktı muayne etti ve dediki panik ataksın depresyona ilerliyosun o yüzden dedim öyle bişeymi var gerçi onu hastanedede anlarlardı doktorlar. Yinede çok çok geçmiş olsun