Tipik panik atak belirtileri sayıyorsunuz. Babamda var, gece aniden fırlardı yataktan kalp krizi geçiriyorum ölüyorum diye hastaneye koşardık bişey yok. Kalbine baktırdık sağlam, tüm iç organları için test yapıldı filmler tomografiler mr lar beyin kontrol edildi. Yok bi türlü bulunamıyor ama durup durup kalbi sıkışıyordu ölüyorum diyodu. Sonra en son doktoru psikiyatriste git demiş, ilaç kullanmaya başladı ve sakinledi açıldı. Panik atağın problemi şu ölecekmiş sanıyor kendini devamlı ve çarpıntısı oluyor. Psikoloğa değil psikiyatriste gidin mutlaka.