Kagansmother benimde kızımın yanağı bundan biraz daha iyiydi doktor egzama dedi kesinlikle öpülmeyecek kıyafet vs değişirken yüzüne değmiyecek dedi şayet geçmezse dikkat etmezsen çok ilerler sulu akıntıya döner çok uğraşırsın demişti krem verdi onu kullandım dediklerine dikkat ettim birkaç güne geçti bir doktora göstermende fayda var canım 😊 Allah şifa versin inşallah minnoşa