Kagansmother https://imgyukle.com/i/HUbwkN Hep ayni yerde bu şekilde kızarıklık var ara ara çıkıyor sonra kayboluyor yine ayni yer tekrar cikiyor sizce ne olabilir esimin sakalları uzunken opuyordu hep ondan mi oldu acaba kesti ama yine de geçmedi
melikeeomeer Kagansmother eskiden çok öpülürse cocuk ondan olur derlerdi ama bilmiyorum canım üste kalsın
Naciyedinc 2 aylıkken falan bizde de oluyor du sanırım ısıdan yada nemden sürekli yanağında olup sönerdi artık olmuyor uzunca zamandır. Normal bence isirik gibi
MotherQueen Oyş yavrum benim ya 😍 benimkinide babası öpünce kabarıyor ama ertesi güne birşey kalmıyor eğer geçmiyorsa götürmeni tavsiye ederim sanki hafif sulu geldi bana yanağı 😞
Kagansmother MotherQueen ya bizimde bi gun olup bi gun azalıyordu bu gun baya buyuk çıktı endişe ettim
Naciyedinc Kagansmother bana göre normal hatta ben doktoruma sorduğumda kullandığın deterjan bebek deterjanımı vs sormuştum evet dediğimde normaldir dedi sonradan bir daha hiç oluşmadı
Ese- Kagansmother bizimde sağ ve sol yanağımızda var böyle 25krs büyüklüğünde egzama dedi doktor sürekli nemlendir dedi.bizimki ellediğimde kuru yüzeyi temre gibi eğer sizinkide öyleyse sürekli nemlendirici uygulayın Bebek için olanlardan
Ellanss Kagansmother benim bebeğimde de olmuştu bir ay önce doktor ek gıdaya başlangıcta olabilir söner sonra dedi mustelanın kremını vermilşti