Mugurlu gayet normal benim bebeğim çok uzun süre sadece eline alıp mıncıklayıp yere attı. Ağzına kaşıkla verdiğim minicik lokmaları anında tükürdü. Şuan yemesi değil tadını alıp keşfetmesi önemli olan. Doktorum nasıl olsa hayatı boyunca yemek yicek 9 aylık olana kadar yemekleri doyumluk değil sadece tadımlık yesin onun için aldığı formül süt veya anne sütü zaten yeterli demişti. Yesin diye acele edip zorlamak hayatı boyunca yemekten soğumasına sebep olur bırakın kendi istediği hazır olduğu zaman yesin. Ama yine de devamlı farklı farklı sebzeleri tattırmaya devam edin mutlaka damak tadı gelişmeye başlasın yemek seçmesin.