Benim kizimda 4ay 25gunluk. Kilosu 4+7 gunlukken 8kilo boyu da 70cmdi. Baya iri bi bebek. Doktor ek gida tadimlarina baslayabilirsin dedi. Bende bi kac gundur tadimlara basladim. Kizim o kadar hevesli ki resmen yogurt yerken kendinden geciyor. Bi kac gun Bir kahve fincani ile basla su bardagina gec sonra 1su bardagi yogurt vermeye baslayabilirsin dedi doktorumuz. AMA kizimi biraksam simdiden su bardagi olcusunde yiyecek gibi. Cok istahli masallah fakat bi yandan da korkuyorum. Sizin cocuklariniz ne durumda?