Hidra Kubrayigitalp ben de alt değiştirirken bir tuhaflık olduğunu anladım ama ne olduğunu bugün öğrendim geçmiş olsun size de 🌿
Btl-89 Hidra canım doktor bana da dedi bebeğim 2 ay 10 günlük 1. Ay kontrolünde demişti. 4-5 aya geçer demişti. Benimki anne karnında olmuş çok üzülmüş anne karnında ağlamış çok yazık. Sıkıntılı bi hamilelikte geçirmedim ama demek ki dert etmişim bişeyleri
Hidra Btl-89 canım benim hem sana hem yavruna çok üzüldüm . İnşallah geçer doktorun dediği gibi. Doktor görüşme sonunda bana stres olmamam konusunda uzunca nasihatler verdi belki bunun da payı vardır bahsettigin gibi. Teşekkür ederim 🤍
Ulkrdml Zzzz evet normal gobek gıbı gorunuyor bız tabı bı cocuk cerahınada goturmustuk ne olur ne olmaz takıp edelım demıstı cok sukur gectı
Teomanmommy pinorr bizim 4 aylikken gecti canim ama doktorumuz 1 yasina kadar gecer gecmezse mudahale ederiz demisti