pinorr kızım şuan 5 ay 4 günlük canım ama premature yani bir ay erken doğdu. 4. ayın sonuna doğru geçmeye başladı, doktora götürmüştük ilk zamanlarda bir yaşına kadar geçer demişti. Üzülmeyin geçer inşallah yukarıda da yazdım çok aglatmamaya çalışın yavrunuzu doktor öyle demişti. Fıtığın çok şükür ki yavrularımıza bi zararı yokmuş yani ağrı sancı yapmıyomus