F-Betul bende çalışıyorum ve gece evde olmadığımda çok zor oluyor. Bu gece emerek uyutma olayı çok zorladı benide. Ama daha çok yeni işte gece emerwk uyutmayı bıraktrdm.çünkü kendide anca hazır oldu.
Öğlen için hala hazır deil.
26 aylık bebek bu.
Sana emzir dememin sebebi 7 ay daha çok küçük die. Ama merak etme. Geçicek bu süreç.