ceyda-beliz
Çok şükür aştık 11 aylık oldu biraz zorladı ama gündüzleri biraz zorluyor biberonla besleniyor bazen beslenirken uyuyakalıyor bazen ben şarkı ninni uyutuyorum geceleri beslenmesini yapıp araya biraz Zaman koyuyorum sonra uyuma odasına gidiyoruz karanlıkta orda biraz gezdiriyorum biraz seviyorum güldürüyorum sonra yatağına koyuyorum konuşuyorum şarkı söylüyorum.
Eğer huysuzlanırsa tekrar kucağıma alıp geziyoruz şarkı söylüyorum uyuyuna kadar devam ediyorum uzun sürüyor ve anlattığım kadar kolay olmuyor tabi ama buna değer inanın.
Tabi en önemlisi en başlarda nasıl aştığım en başlarda karnının doyduğundan emin olduktan sonra evde kucağımda gezdirerek uyuttum şöyle ki kucağıma aldım şarkı ninni söyleye söyleye konuşa konuşa baktım huzursuzların biraz hızlandım böyle uyudu.
Bir süre sonra beşiğine koydum hafif salladım yine şarkı ninni söyledim konuştum huzursuzsa kucağıma aldım sonra geri koydum beşiğine.
En son yatakta en başta anlattığım şekle döndüm.