Halime_Ciner01 anne psikolojisi çok fena bide bizim anne karnındayken sıkıntılı dediler amniyosentez istediler doğuma girdim ama doğunca neyle karşılaşıcam bebeğim iyimi kötümü küvez gereklimi sağlıklımı yaşayacakmı ya bir şey varsa diye kafayı yedim şimdi düzelemiyorum kimse kucağına alsın istemiyorum 😔 herkesten saklaya saklamya 4,5 aylık olduk büyüdükçe daha çok korkuyorum insanlardan 😕