Tayinci insan her yerde 3 +1 ev bulamaz 😃 oturmayacağınız bir odaya boşa masraf yapmayın bence bir de sadece takımla bitmez halısı olur sehpası olur sonra oraya da TV alalım dersiniz sonu gelmez sonra hop 2+1 lojmanda oturmak zorunda kalmışsın 😄bence robot süpürge