Mom34743 Arkadaşlar benim eşim askeri personel. Doğudan batiya 7 ay önce tayin olduk. Ailelerin bulunduğu şehirden uzak bı yerdeyiz. Tayin olurken yatak odası oturma odası yeni aldım. Aslında salon da oturuyorum oturma odası boş. Yani bı koltuk takımım var. Ama şimdi oturma odasının boş olması gözüme batıyor. Oraya da 2 tane 3-3 koltuk alayım boş kalan yere de bebeğime oyun alanı yaparım salon da oturmayım diyordum. Ama bı yanımda tabi robot süpürge istiyor. Eşimde seçimini yap ya koltuk ya robot dedi 😭 siz olsanız hangisini seçerdiniz 😂😂
Woody Mom34743 Salonda neden oturmayacaksınız ki? Kullanmayacağınız şeye para vermektense alın robot süpürgeyi günde 3 kere sil süpür yapsın
Semaddem Robot süpürgem var ve gözün kapalı al derim koltuk duruyor durduğu yerde ama süpürge çok işe yarıyor
Ikrazumra19 Mom34743 robot derim helede cocuklu ise bende batidan doguya gidicez direk supu4ge alicam
4bilge12 Mom34743 bence kesinlikle robot süpürge alın. Bizde sizin gibi tayinciyiz. Benim de 2 tane koltuk takımım var. Ama 1 oda resmen boşuna duruyor. Süpürge mis gibi yapar evinizi hem de taşınırken ekstra eşya çıkmaz.
Aselinannesii6 Mom34743 madem oturduğun bi odan var ve şuan doğudasın kimle gelip gidemez kolay kolay kesinlikle robot süpürge al derim hatta al benim yerimede kullan 😀
Mom34743 Aselinannesii6 ahahhaa canım benim.😂😂 Şuan var bı takımım onuda yeni aldım . Bir de bu sene sonunda ev almayı düşünüyoruz kısmet olursa. O zaman eşime koltuğu aldirabilirim ama şimdi koltuğu seçip ilerde robot al desem sen seçimini yaptın der. Ama şimdi robot alırsa ilerde ailesi falan gelirse koltukta elzemmis der 😂
Asenana Mom34743 koltuk takımını alırsan bu sefer de salonun dolu vaziyette boşuna duruyor olacak bence kullanılmayacak şeyi misafir gelince otursun diye almak çok saçma ben bos olan odamı yemek takımımı koyarak yemek odası yaptim çok şık duruyor yemek masa takımınız varsa öyle yapabilirsiniz hem salon ferahlar. Yoksa bile bırakın boş kalsın çamaşır odası yapın çamaşır asarsınız fazlalık eşyalarınızı koyarsınız. Bence robot alın bende çok istiyorum almayı 😍
Smrenes Misafir gelmiyorsa kullan arkadaşım salonunu kendi evin de değil tayincisin en iyisi robot süpürge.. Kendi evine geçtiğinde dilediğin gibi alırsın..
Mom34743 Smrenes evet canım bide taşınırken 2 koltuk takımı da eziyet olur gibi görünüyor. Bence de robot ya çok teşekkür ederim 🥰
Woody Mom34743 Ama gerek yok işte. Kullanmayacagınız bir şey evinizde durmuş olacak 1 oda dolusu eşya.. Ne gerek var ki ayrınodaya
ilknur_acr94 Mom34743 temizliği kendim yapabilirim kimi zaman zor olsada ama odamın boş olmasını istemezdim
Hunili Mom34743 giyinme odası yapabilirsin, sırf misafir için koltuk alınmamalı bence israf çünkü🤷🏼♀️ Mis gibi koltukların salonun varmış, al süpürgeni, yap kahveni, katya evi temizlesin sende bebişinle ilgilen koltuğunda ayağını uzat kahveni iç 😎