ESRA_07 nursocum 10 yıldır yumuşatıcı kullanıyordum 1aydır kullanmıyorum. Sanırım 10 yılda çöp oldu havlular 😁
ESRA_07 Woody Valla bende misafir tuvaletine en güzellerini en yumuşaklarını koyuyorum. Kendi kullandığımız wcyede hep sertleri koyuyorum, odunla siliyor gibi oluyoruz 😬
Burcu35 ESRA_07 Bir çok markada var bence bi araştırın yeni alacaksanız bambu içerikli kesinlikle tavsiye ederim 😊 benim banyo havlularımda bambu içerikli saniyeler içinde kurulanıyor insan 😊
Pinars ESRA_07 bambu havlular var. English Home de falan oluyor. Çok yumuşaklar. Tavsiye ederim. Birde ütü yaparsanız sertliği gider