Arkadaşlar ben hangi yumuşatıcıyı denersem deneyeyim havlularım bir türlü yumuşacık olmuyor. Karbonat koydum deterjanın içine olmadı. Ariel kullanıyorum, bi kaç farklı marka deterjan kullandım yine aynı. %100pamuk havlu kullanıyorum. Resmen odunla yüzümüzü siliyor gibiyiz. Neden oluyor bu durum? Ne yapmak lazım bilen var mı?