Timurcan Gorkemkc gece uyumadan önce mi veriyorsunuz yoksa gün içinde mi veriyorsunuz ya ben bugün ilk defa verdim kakasını yapmıyor bizimde öyle bir problemimiz var biraz da huysuz neyse verdim 10 dk sonra kakasını yaptı fitili de geri çıkardı bende başka bir fitil vermedim
Gorkemkc Timurcan gece uyumaya yakın veriyorum canım gece daha rahat uyusun diye ama sabah falan çok huzursuzsa ağlıyorsa sabah veriyorum tabiki
Aybersa ledeyna06 Veriliyor , ben ameliyat sonrasinda 4 saatte bir vermiştim Profesöre sorupta yarim olarak. O zaman da huysuzluk, sancı vardi. Gaz sancisi olduğunda da vermiştim yarim olarak; bazen başedilemiyor ezber bilgilerle malesef ☺
Aybersa ledeyna06 gazı var demek ki, damla verdi mi doktor? Sab simplex, Nurse harveys, Biogaia, Metsil vb gaz damlalarını kullanabilirsin. Cok sancisi var demekki😑
[silindi] ledeyna06 benimde oğlum 2 aylık olcak 5 gün sonra aynı durumdayız sürekli ağlıyo sürekli calpol veriyorum anason verdim fayda etmedi 2. Bebeğim kızımda hiç böyle olmadı çok akıllıymış meğer 🥺
Sevdat ledeyna06 bebeğim bazı geceler ne yaparsam yapayım ağlamayı kesmiyordu, haftada 1 yarım fitil veriyordum. Çok acı çekeceğine fitil vermek gerekir, günah bebeğe de. Biz her türlü gaz çıkarma yöntemini deneyip fayda etmeyince veriyorduk.
Aybersa ledeyna06 Ah kiyamam. Ayaklarina sicak havlu sarip ten tene kundak pozisyonuna al ve kucağında gezdir canim az da olsa mayişirlar, cok gazli demekki. Soguk almista olabilir mi az da olsa
Ayseduru07 ledeyna06 bende gliserin kansuk kullanıyorum sadece kaka yapması için ama zor bulunuyor bu üretimden kalkmış heryerde bulamıyorum . Kızım 2. Ayından beri kaka yapmayı kesti resmen bazıları verme diyor ama vermeden olmuyor çocuk perişan oluyor ıkınıyor yapamıyor kabız değil test yaptırdım herşey normal ama çıkaramıyor tembel 🙄