Gorkemkc yani bunlar için fitil kullanılmamalı diyorum ben. Fitil düşmanı değilim tabi ki gerekirse verirsiniz ben de kullandım ama elzem durum da 2 aylık bebek bu sorunları daima olur bunun yediğiniz içtiğiniz ile alakası olabilir, kolik olabilir, gazı tam çıkaramıyor olabilir sorunu kökten çözmeye gitseniz daha iyi ama karar sizin tabi ki.