Prensesannesi15 6.ayımız dolacak bu hafta, 1 ay sonra odasını ayıracağız. Çünkü ilerleyen zaman hem kızımın hem de bizim aleyhimize olacak diye düşünüyoruz. Gece kesintisiz uyuyan bir kizim olması da bizim için avantaj sanırım. Kamera aldık ayrıca, xiaominin kesinlikle öneririm. Gece görüşü çok iyi, ses iletimi de aynı şekilde. Bebek aglamasina duyarlı, bildirim geliyor telefonunuza. Belki faydası dokunur surecinizi kolaylastirir