Prensesannesi15 canım geçen de böyle bi posta aynı yorumu yaptım.benim iki büyük çocuğum 13 ve 12 yaşındalar.o dönemde doktorlar bebeği 2 yaştan sonra ayırın diyordu.şuan 11 aylık oğlum var ve ben her anne gibi epey video izliyorum özellikle ek gıda ve uyku ile alakalı.lakin şimdilerde bakıuorum da 1 yaş veya öncesi diyor.yani herşey gibi bu da değişmiş.bana soracak olursan 2 yaşında ayırdım ötekileri bu bebeğimi de öyle yapıcam.ötekiler nasıl büyüdüyse bu çocuğuma da uyku,memeden kesme ve tuvalet eğitimi konusunda aynı metodu uygulıycam valla.ama şöyle bişey var 1,5 yaş aslında geç değil erkende değil yani bana sorarsan yatabilir..